Lilypie First Birthday tickers

Post-it Wall!

Wednesday, October 07, 2009

La meva experiència TiC

Avui he començat un curset de formació sobre les "Llengües i les TIC" al IES Ferran Casablancas. És evident que la realitat que ens envolta està immersa en les noves tecnologies i, per tant, també les hem d'incloure en el nostre ensenyament. No sé molt bé com me'n sortiré, ja que a mi les noves tecnologies m'agraden molt, però no sé fins a quin punt seré capaç d'aplicar-les a l'aula! Ja us aniré informant.
*ESTER*










1 comment:

  1. Hola Ester,
    Espero que disfrutis del curs com jo ho vaig fer, la Mariona ens va ensenyar un munt de recursos que jo ara faig servir a les meves classes d'anglès, i ara treballo a partir d'un blog.
    Per cert, una salutació per la Mariona.

    Ah, Sóc la Celia (ex del Pau Vila).

    ReplyDelete